להשכרה דירה יוקרתית גדולה קרית השרון נתניה 5 חדרים

₪6,000

5096

התייחסות לנכס

130 m2

שטח

4

חדרי שינה

3

חדר אמבטיה

Description

מיקום

 

דירה להשכרה יוקרתית יפהפייה, הממוקמת בחלק המבוקש ביותר בקריית השרון, מאחורי היער ליד רחוב העלונים, בסמוך לקאנטרי קלאב (בריכה וחדר כושר) עם נוף מדהים של היער האמור, ללא ברגים הווה או עתיד. רחוב שקט עם רק בניינים חדשים בצד אחד של הקוטג'ים האחרים. אבל עדיין יש לך אוטובוס שיכול לקחת אותך לעיר במידת הצורך.

 

תיאור דירת יוקרתית מפוארת זו

 

כמעט כל מה שתמיד חלמת , יש בדירה הזו.

 

בקומת הקרקע, חדר שניתן להשתמש בו לימי הולדת או חתן שבת, או כל פעילות אחרת. מרתף גדול מהרגיל וגם 2 חניות אמיתיות. אחד בחוץ והשני במרתף.

 

הלובי מאוד קלאסי ומיד מעניק רושם מצוין. שלוש מעליות עומדות לרשותכם, אחת מהן ניתנת לתכנות לשבת.

 

כשאתם נכנסים לדירה עומדים לרשותכם מצלמות אזעקה ומעקב, הנגישות מרחוק דרך האינטרנט. מאוד פרקטי במהלך יציאה לחופשה.

 

משמאלכם מטבח יפהפה בשילוב מערכת הגנה חשמלית. מצד ימין חדר אורחים עם התלבשות. חדר רחצה עם מקלחת ושירותים. מאפשר עצמאות מוחלטת למארח שלך.

 

מולכם, סלון יפהפה המשקיף על מרפסת עם נוף מדהים. בסלון מערכת תאורה שתוכננה במיוחד לשידור הפעלת אור סביב מסך הפלזמה בהבחנה גבוהה.

 

באמצע הסלון, משמאל מסדרון קטן המשקיף על 3 חדרי השינה. לכל אחד מהם כמובן יש מיזוג אוויר. אבל גם, שהוא הרבה יותר נדיר ממאווררים גדולים לתקרות. לחדר השינה הראשי חדר אמבטיה משלו עם מיזוג אוויר משלו והרצפה מחופה ברצפת פרקט.

 

כפי שניתן לראות, נכס זה הוא מעבר לקריטריוני הדיור הישראליים המסורתיים. המבנה על פי המידע שנמסר הוא בן חמש שנים בלבד. דירה יפה ומצוידת בגובה 130 מ"ר פלוס מרפסת, בחלק הטוב ביותר של קריית השרון, מה עוד תוכלו לבקש.

 

מעט מחוץ למרכז אך עדיין קרוב לכל הנוחיות בשכונה. ממוקמות בקרבת מקום,  יש בתי כנסת. את היער.אפשר  ברגל להגיע לכיכר לדוד עם בנק לשספרסל ועסקים רבים אחרים. ברור שברכב הכל בשתי דקות

 

בשכונה זו אנו יכולים להעמיד פנים שהיא אחת הנכסים היפים ביותר בשכונה זו אנו יכולים להעמיד פנים שהיא אחת הנכסים היפים ביותר בשכונה זו אנו יכולים להעמיד פנים שהיא אחת הנכסים היפים ביותר

כתובת

  • התייחסות לנכס 5096
  • מחיר ₪6,000
  • חדרים 5
  • חדרי שינה 4
  • חדר אמבטיה 3
  • Year Built 2014
  • שטח 130 m2
  • Garages 2

Contact

Similar Properties