דירה למכירה 4 חדרים נתניה ,קרית השרון

₪ M 1,790

5305

התייחסות לנכס

105 m2

שטח

3

חדרי שינה

2

חדר אמבטיה

Description

 אין צורך להספר על קריית השרון נתניה, אם פספסת ,אז כדי שתשלים את כל הפרטים שאתה צריך זה לעבור לדף של האתר שלנו שמספר לכם הכל על השכונה הנחמדה והנעימה הזו

 הדירה למכירה ממוקמת במרכז קרית השרון סמוך ל"מרכז דוד" והמכללה האקדמית נתניה בנוסך סמוך קאנטרי "הקולגים" שיש בו חוגים בריכה מחוממת ומכון כושר, ובמרחק של 10 דק הליכה ממרכז אלון השוכן בשדרות לנטוס.

תיאור המבנה:

זהו בניין גדול בן 10 קומות, כפי שאולי ידוע שמחיר הדירות בישראל תלוי בקומה בה היא נמצאת, אצלנו אנחנו עובדים אחרת, הדירה שלנו ממוקמת בקומה 7. הבניין בן12 יש לו גינה יפה בחלק הקדמי וחניה נוחה בצד השני של הבניין כמו כן יש חנייה .

האדריכל שבנה ועיצב את הבניין חשב על כל חלק וחלק בדירה בצורה פונקיונלית שלא תהיה שום בעיית מיקום בדירה, הכל מחושב והכל נוח.

הדירה מורכבת מחדר הורים עם מקלחת נפרד רק שלה, בנוסף הבעלים הוסיף ארון אחסון נייטרלי שנבנה בצורה מודרנית שמתפרס על כל הקיר. ישנם שני חדרי שינה נוספים שהילדים יכולים לישון בקלות ונוסף צמוד ישנו את השירותים שנמצא ממש קורב והוא די גדול ונוח.

בחדר האמבטיה בוצעו שיפוצים, הרהיטים והאמבטיה חדשים ויפים מאוד! במטבח ישנו מארח שיקח את הריח של הבישול, בנוסך יש גם הכנה מקום למקרר גודל.

.בסלון יש רהיט לבן שהוא יכול לשמש כחלון ראווה של פסלים\תכשיטוטים או ספרייה

עומדת לרשותכם שתי חניות שזה חריג לקומה שביעית, יש גם בבניין 2 מעליות אחת גדולה והשנייה קטנה יותר כולל מעלית שבת, בנוסף יש גםם חדר לאיחסון אופניים..השכונה נחמדה וטוב והדירה נקייה ויפה ממש נראת כחדשה.

פרטי המחיר:

המחיר המבוקש הוא 1,790,000, הוועד בית 270 שח בחודש וארנונה 450 שח בחודש.

זו הסיבה שמביאים בחשבון את כל הפרמטרין, את המיקום, את הדירה, את המרכזי קניות השוניםשלה, את שני החניות ןטת העלויות החוזרות והנמוכות לשכונה ולנתניה.

immokesher מסקנה אנו יכולים לומר בכנות כי

מציעה לכם תמורה טובה לכסף והשקעה מדהימה בהשוואה למחירי השוק הנוכחיים. וגם מקום שהחיים טובים ונוחים בועם כל המתקנים לראות את ילדיכם מתבגרים סביבכם הוא גן סמוך וגם מרחב אליו כל המשחקים החדשים לילדים. כל שעליכם לעשות הוא לבקר בו סזמן שנוח לכם

ותודה

immokesher

 

כתובת

  • התייחסות לנכס 5305
  • מחיר ₪ M 1,790
  • חדרים 4
  • חדרי שינה 3
  • חדר אמבטיה 2
  • Year Built 2007
  • שטח 105 m2
  • Garages 2

Contact

Similar Properties