מדוע לבחור בקרית השרון?

?מדוע לבחור בקרית השרון

קרית השרון היא שכונה חדשה ונחמדה  יש בה חיים שקטים וטובים,היא חלק ששייך לנתניה.  היא קיימת רק קצת יותר מחמש עשרה שנה. לפני מספר שנים כמעט אף אחד לא ידע איפה היא נמצאת. אמרנו אנחנו גרים ליד המכללה, במכללה האקדמית נתניה ישנם סטודנטים ומרצים צרפתים, למשל: אלן פינקלקראוט הפילוסוף המפורסם שכבר אין צורך להציג. יש בו גם  מחלקה לסטודנטים דוברי צרפתית.

 כיום השכונה היא בין הפופולריות בנתניה. מרחק 5 עד 8 דקות מהחוף הים ברכב ו -30 דקות ברגל.

קריית השרון היא איזור מלא בירוק עם פארק ענק שנקרא ספורטק עם מגרשי כדורסל וכדורגל שונים, טניס שולחן פינג פונג, ציוד ספורט, משחקים לילדים. זהו מקום שבו ילדי השכונה נהנים בכל ימי השבוע , משפחות צעירות חילוניות ודתיות נפגשות בפארק, חלקם באים עם הפיקניקים שלהם, אחרים באים עם הילדים לנדנדות ומשחקים אחרים. כמו שתמונות יעידו.

בקריית השרון יש גם פארק שכדאי לטייל בו בחורף ובקיץ. שני מועדוני קנטרי עם בריכות וחדרי )כושר ופעילויות נוספות לנשים וילדים האוהבים לרקוד. בנוסף יש גם בתי ספר וגנים (גן ילדים

למי שמעדיף קניות יש גם שני מרכזי קניות ובקרוב מאוד גם שלישי. הותיק מבינהם עם הבנק ,סופר גדול, מספרה נחמדה מאוד, בית מרקחת, רופא שיניים טוב, שאין לו שום דבר לחשיבותו. מכיוון שלרוב בשכונות החדשות אין כל הנוחיות הללו, אין כלום או כמעט כלום, רק בניינים ופארק לילדים.

  השני עם כל השמות הידועים כמו מקדונלדס, סניף דואר וכמה קופות חולים מצוינים.

למי שמעדיף את הרוחניות, דעו שיש יותר מעשרה בתי כנסת בקרית  השרון.

בקיצור תבינו שיש כל דבר בקרית השרון חוץ מהים, אבל אנחנו גם קרובים לתחנת רכבת נתניה ובסמוך להעיריית נתניה וזה יתרון לכל ההליכים המינהליים ועוד, ועוד קווי אוטובוס המגיעים לכל מקום בשרון משרתים את השכונה. לדוגמא אוטובוס 15 ייקח אתכם לחוף היפייפה של פולג. ולמי שמעדיף לעשות קניות, הוא מוריד אותך מול איקאה וקניונים אחרים ליד איקאה.

ערכן של דירות יותר מהוכפל בעשר שנים האחרונות. עם זאת, מחיר הרכישה של דירה בקריית השרון עדיין נמוכה משמעותית מדירות הצמודות לחוף הים ומקומות אחרים בנתניה, כאן תוכלו למצוא דירה למכירה של 4 חדרים או 3 חדרי שינה מ 1,700,000 שקל ב ממוצע.

השקעה בקרית השרון היא תוכנית טובה תמורת תשואת השכירות מעולה, מעל הממוצע. דירה מושכרת כאן בין 4,000 ל -5,000 שקל . אין הרבה דירות להשכרה בקרית ולכן הן מושכרות .בקלות

הנה, אתה יודע הכל על השכונה היפה הזו, הקרובה ובאותה עת רחוקה מההמולה של העיר. אל תהססו לשאול אותנו שאלות אם אתם רוצים לדעת יותר. שוב, קשר נדל"ן מציעה לכם יותר

מאשר לקנות או להשכיר נכס. אנו מציעים סביבת מגורים שתאפשר לכם להרגיש טוב

חיים שקטים בכפר שבתוך העיר נתניה

Compare

Enter your keyword